Hei Vieras. Muista myös tilata maksullinen palvelumme

Kirjoittaja Aihe: Puuuteet joita olen löytänyt  (Luettu 19133 kertaa)

Poissa jvog

• Tulokas
  • *
    • Profiili
Vs: Puuuteet joita olen löytänyt
« Vastaus #30 : 13.02.14 - klo:12:38 »
1. Olisi kiva jos pystyisi kopioimaan tekstiä selaimesta ja sähköpostista.
2. Olisi myös kiva, jos saisi html postit toimimaan Hotmailissa Exchange protokollalla (mahtaako se toimia missän exchange palvelimella?).
3. Koko exchange yhteydessä on muutenkin kaikenlaisia puutteita. Puhelinnumeroita en saanut millään tippumaan hotmailista puhelimeen (yhtä lukuunottamatta), sähköpostiosoitteet kylläkin tulivat. Eikä yhteystietojen päivittäminen puhelimessa muuta niitä Hotmailissa tai päinvastoin.
4. Haluaisin myös muokata tiedostonimiä File browserilla, ettei aina tarvitsisi mennä komentoriville näpyttelemään, mutta tämä nyt ei ole varsinaisesti Sailfishin puute.

Poissa vieris

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #31 : 25.02.14 - klo:12:25 »
Ainakaan puhelinnumeron estoa ei ole ,eli toisin sanoen ei pysty estämään tietystä numerosta tulevaa puhelua

JollaSuomi Foorumi

« Vastaus #31 : 25.02.14 - klo:12:25 »

sergeiperez

• Vieras
« Vastaus #32 : 24.03.14 - klo:12:03 »
En keksinyt muutakaan paikkaa tälle purnaukselle. Ärsyttää ettei saa fonttien väriä vaihdettua itse. Tekstareissa on mahdoton lukea lähettämäänsä viestiä auringossa kun on lähes saman värinen taustan kanssa. Onko joku keksinyt hyvän värisen taustan missä erottuisi?

Poissa vieris

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #33 : 30.03.14 - klo:08:14 »
Puute puhelinsovelluksessa on ettei soitonsiirto näy kuvakkeena päänäytöllä niinkuin esim nokianpuhelimissa näkyy kuvakkeena luuri ja nuoli oikealle

Poissa j-kop

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #34 : 31.03.14 - klo:17:29 »
pienen puutteen löysin, jota kukaan ei ole vielä maininnut:
Henkilöt-sovelluksen tähdellä merkittyjen suosikkikontaktien profiilikuvat eivät päivity sovelluksen aloitusnäkymään. Yksittäisen kontaktin näkymään nämä kuvat päivittyvät. Kummallista..

Poissa Upp15

• Paras A-Ryhmä
  • Täysjäsen
    • Profiili
« Vastaus #35 : 31.03.14 - klo:19:41 »
pienen puutteen löysin, jota kukaan ei ole vielä maininnut:
Henkilöt-sovelluksen tähdellä merkittyjen suosikkikontaktien profiilikuvat eivät päivity sovelluksen aloitusnäkymään. Yksittäisen kontaktin näkymään nämä kuvat päivittyvät. Kummallista..

Togetheriin vaan bugiraporttia (jos tätä ei siellä jo ole)!

Poissa _Mikko_

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #36 : 21.07.14 - klo:18:23 »

3. Wlanin ja Mobiili verkon rinnakkain käytössä ja varsinkin kun vaihtaa wlanista mobiiliin verkkoon, ilmenee ongelmia. Minun pitää jatkuvasti säätä käsin asetuksia, että saan mobiiliverkon toimimaan wlanin käytön jälkeen. Myös 3G ja 2G verkkojen välillä kun vaihtuu. ilmenee ogelmia. 2G verkko toimii erittäin heikosti

Mikä operaattori sinulla on?  Minulla on saunalahti ja en ole koskaan huomannut mitään ongelmaa, verkon vaihdon huomaa vain ilmoituksesta näytön yläreunasta kun Jolla yhdistää wlan verkkoon.
Myöskään mitään manuaali säätöjä en verkkoasetuksiin tehnyt ja homma toimii loistavasti.

Meillä kolme jollaa, kaikissa DNA:n liittymät ja koko ajan yllämainittua ongelmaan, varsinkin ulkomailla. Nyt tuli uutena selaimen kaatuminen, viimeisen päivityksen  (1.0.8.19 Tahkalampi) mukana.

Poissa lituski

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #37 : 25.07.14 - klo:10:25 »
Profiilit! Edes värinä päälle/pois helpommaksi (esim. aloitusnäytön pulley!).
Sallittujen puhelinnumeroiden lista, joilla läpipääsy äänettömällä ollessa.
Ne henk.koht.-soittoäänet.
Nuolinäppäimet näppäimistöön.
Numeron poiminta talteen esim. tekstiviestistä.
« Viimeksi muokattu: 03.08.14 - klo:21:15 kirjoittanut lituski »

sergeiperez

• Vieras
« Vastaus #38 : 25.07.14 - klo:15:57 »
Nuolinäppäimet näppäimistöön.

Noita nuolinäppäimiä oon kanssa kaipaillut. Vaikka kursorista vetämällä saa zoomattua tekstiä ja suhteellisen hyvin löytää paikalleen niin helpompi se olisi nuolinäppiksillä.

Poissa Papatin

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #39 : 25.09.14 - klo:08:17 »

Numeron poiminta talteen esim. tekstiviestistä.

Onko tuohon numeron poimintaan tekstiviestistä löydetty ratkaisua?

Poissa jollapolla

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #40 : 23.01.15 - klo:11:04 »
-Eikö Jollaan ole saatavissa radiosovellusta? Eli radioo vois kuunnella ilman että tarvitsee internetyhteyden?
-puhelujen lokitiedoissa ei näy kellonaikaa muuta kun kuluvan päivän puheluiden tiedoissa. Vai onko ne jostain mahdollista saada näkyviin?
-

Poissa Upp15

• Paras A-Ryhmä
  • Täysjäsen
    • Profiili
« Vastaus #41 : 23.01.15 - klo:11:35 »
-Eikö Jollaan ole saatavissa radiosovellusta? Eli radioo vois kuunnella ilman että tarvitsee internetyhteyden?

Jollassa ei liene FM-antennia.

JollaSuomi Foorumi

« Vastaus #41 : 23.01.15 - klo:11:35 »