Hei Vieras. Muista myös tilata maksullinen palvelumme

Kirjoittaja Aihe: Puuuteet joita olen löytänyt  (Luettu 18723 kertaa)

Poissa AVJ

• Yleisvalvoja
  • Seniori
    • Profiili
Vs: Puuuteet joita olen löytänyt
« Vastaus #15 : 03.01.14 - klo:13:56 »
"Näytönsäästäjäks" olis kiva saada vaikka kellonaika pyörimään. Ton näytön päälle laittaminen ei myöskään aina tunnu toimivan sillä kaksoisnäpäytyksellä vaikka pitäis. Olis myös kiva jos samalla eleellä sen sais myös pois päältä.
Sailors keep on sailin' while others keep on failin'...

Poissa tuff56

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #16 : 03.01.14 - klo:21:47 »
Toi kello ois hyvä olla näkysällä. tarttis aamuyöllä ku vilkaista eikä alkaa räplää asetuksia---jatkuis unet..tai "muut hmmmm...."helpommin  8)

JollaSuomi Foorumi

« Vastaus #16 : 03.01.14 - klo:21:47 »

Poissa JVO

• Seniori
    • Profiili
« Vastaus #17 : 03.01.14 - klo:22:27 »
Toi kello ois hyvä olla näkysällä. tarttis aamuyöllä ku vilkaista eikä alkaa räplää asetuksia---jatkuis unet..tai "muut hmmmm...."helpommin  8)
Kellohan näkyy kun uinuvaa Jollaa napauttaa kahdesti.  :)

Virransäästösyistähän ei nykypuhelimissa voida jatkuvasti kuvaa pitää näkyvissä. Mustavalko ajat on historiaa.  ;D
Resetointi ei oo käyttötoimenpide ja terminaaliin ei oo pakko mennä jos ei taho.

Poissa era

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #18 : 04.01.14 - klo:12:38 »
Kellohan näkyy kun uinuvaa Jollaa napauttaa kahdesti.  :)

Virransäästösyistähän ei nykypuhelimissa voida jatkuvasti kuvaa pitää näkyvissä. Mustavalko ajat on historiaa.  ;D

Vähintään tuo kello sais olla näkyvillä.
N9:ssä oli Billboard niminen sovellus, millä sai kellon lisäksi muutakin infomaatiota. Oli kätevä.
Infot katosi kun puhelimen laittoi taskuun, oikeassa yläkulmassa oli valoisuusanturi samoin kun Jollassa.

Poissa Aki

• Jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #19 : 04.01.14 - klo:15:31 »
Kameran toiminnasta,

Tarkenna koskettamalla kohta valittuna kameran asetuksista tuo saisi ottaa heti kuvan kun on tarkentanut, ettei tarvi eri "nappia" painaa.

Poissa AVJ

• Yleisvalvoja
  • Seniori
    • Profiili
« Vastaus #20 : 04.01.14 - klo:19:44 »
Joo mun mielest toi tarkentaminen ja kuvan ottaminen on vähän räpeltämist vielä eikä aina oikeen tiedä onnistuks kuva ollenkaan..yleensä tarkentaa johonki ihan muualle, täytyis varmaa vähä useemmin räpsiä tolla menemään et alkais sujuu

Poissa pianoman

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #21 : 10.01.14 - klo:17:35 »
Ilmeisesti, koska soitettujen puhelujen lista näkyy aina näytöllä, tulee niitä hipaistua vahingossa. Tämä on aiheuttanut ainakin kymmenkunta turhaa häläriä. Tuntuu että puhelin soittaa itsestään. Ongelma on selkeästi todellinen ja jatkuva, tahattomia puheluita lähtee päivittäin. Eli toivoisin selkeää Loki-toimintoa puheluille ja viesteille.

Toinen ongelma on puhelimen käyttäminen yhdellä kädellä. Esim autossa laite on hengenvaarallinen,  koska kokoajan pitää joustavasti korjata ja toistaa liikkeitä (käskyjä) että pääsisi eteenpäin. Eli pitää keskittyä puhelimeen. Läheskään jokainen liike ei toteuta toivottua käskyä ensikerralla ja yleensä viimeistään 100 km ajon jälkeen koko laite on totaalisen jumissa. Yhdellä kädellä edes pianistin sorminäppäryys ei riitä laitteen käyttöön!

Nytkin kokeilen, että yleensä toinen yritys käynnistää laitteen ja noin viides sammuttaa sen. Talvi ja kuiva iho vaikuttaa asiaan?
« Viimeksi muokattu: 17.01.14 - klo:21:53 kirjoittanut pianoman »

Poissa Sallar

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #22 : 13.01.14 - klo:13:18 »
Näytön kääntöä kaipaisin, tämä kaiketi päivittymässäkin jossain vaiheessa...
Tekstiviestiketjussa olis kiva, jos näkyisi keskustelukaverin nimi jossain kohtaa. Nyt tulee viesti ja, kun ketju aukeaa, joutuu arpomaan kuka mahtaa viestiä laitella tai mennä takaisin viestiketjulistaukseen katsomaan.
En saa jaettua kuvia Facebookiin suoraan, vaan jaon jälkeen täytyy mennä Facen täysiversioon hyväksymään kuva. En tiedä johtuuko puhelimesta vai FB:n asetuksista, molempia olen käynyt läpi, mutta ei ole onnistunut.. Homma toki helpottui, kun sai FB-sovelluksen, jonka kautta kuvan lisääminen käy näppärästi.

Nuo ehkä nyt päälimmäisiä "ongelmia"  :D

Poissa wuff

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #23 : 14.01.14 - klo:10:41 »
Kaksi puutetta, jota ei täällä ilmeisesti ole vielä mainittu.

Saapunutta tekstiviestiä ei voi edelleenlähettää, tai siis sellainen vaihtoehto puuttuu valikosta.
(tuon kyllä pystyi kopioimaan leikepöydälle, mutta jos leikepöydällä oli jo kopioituna jotain muuta,
ei se mennyt enää leikepöydälle, vaan vain vanhan pystyi liittämään... jotain häikkää myös leikepöydässä?)

Tekstiviestiin valitun "soittoäänen" kesto on vain pari sekuntia, vaikka valittu mp3 olisi pidempikin.

Poissa wickedsp1d3r

• Tulokas
  • *
  • Just another unlike.
    • Profiili
« Vastaus #24 : 16.01.14 - klo:15:30 »
Mailisovelluksessa allekirjoitus olisi saatava myös ennen lainausta.

Poissa Lalla

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #25 : 29.01.14 - klo:14:03 »
Olen laittanut näppäinäänet äänettömälle, mutta aina kun näppäilen puhelinnumeron johon soitan, niin äänethän ne sieltä tulee.

Poissa Pikkuhannu

• Tulokas
  • *
    • Profiili
Kirjanmerkit Jollaan
« Vastaus #26 : 07.02.14 - klo:22:19 »
Ei toimi chrome, firefox ei synkkaa. Millä kirjanmerkit Jollaan, synkka ei välttämätön, mutta suositeltava.
Täälläkin taisi olla joku linkki vanhempaan chromen versioon, joka minulla kaatuu, ei edes avaudu.
Uusin versio käynnistyy, mutta ei näytä kirjanmerkkejä eikä lataa sivuja.

Poissa Jollatopias

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #27 : 08.02.14 - klo:00:47 »
Android sovelluksissa ei pisteen jälkeen ala isolla kirjaimella

Eleet liian pitkiä. Itse ainakin vedän liian nopeesti tai lyhyesti sivulta tai tuplaklikkaan tai vastaavaa niin puhelin ei sitä huomaa vaan pitää tehdä sama uudestaan ja hitaammin ja pidemmästi..

Poissa Marjis

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #28 : 11.02.14 - klo:17:18 »
Itselleni sattui varsin fataali (taino, kai tämänkin voi käsittää monella tavalla) tilanne:
Vähän aikaa sitten lähetin tekstiviestin usealle vastaanottajalle.  Tänään sain yhdeltä porukan vastaanottajalta täysin eri asiayhteyteen liittyvän viestin, johon vastasin "Onneksi leikkaus meni hyvin".  Tämä viesti meni koko viikonlopun porukalle!  Onneksi en sen  yksityiskohtaisemmin alkanut ruotimaan ko. leikkausta..  PRKL

Lisäksi olen moneen kertaan soittanut vahingossa jollekin, pitäessäni auki viimeiset puhelut -sovellusta ja samalla pitänyt puhelinta kädessäni.  Enkä taatusti ole sormella osunut mihinkään.  Kyllä jonkinlainen oletko varma että soitetaan ko. henkilölle olisi hyvä saada,  tilanne on ollut muutaman kerran melko ikävä, soittaessani random numeroon keskellä yötä viedessäni puhelinta yöpöydälle..

Poissa AVJ

• Yleisvalvoja
  • Seniori
    • Profiili
« Vastaus #29 : 11.02.14 - klo:17:52 »
Toi soiton varmistus tuli viimeisessä päivityksessä mahdolliseks. Eli asetukset --> sovellukset --> puhelin ja täppä pois soitto saman tien kohdasta :)

JollaSuomi Foorumi

« Vastaus #29 : 11.02.14 - klo:17:52 »