Hei Vieras. Muista myös tilata maksullinen palvelumme

Kirjoittaja Aihe: Uutta rautaa kaivataan  (Luettu 5203 kertaa)

Poissa V12

• Jäsen
  • **
    • Profiili
Vs: Uutta rautaa kaivataan
« Vastaus #15 : 31.07.17 - klo:20:35 »
Lisää tietoa Jollan ja Sonyn yhteensopivuudesta. https://blog.jolla.com/sony-xperia-project-update/

Poissa 0lta

• Mechanic
  • Paras A-Ryhmä
  • Jäsen
  • totanoi...
    • Profiili
    • my realm...
« Vastaus #16 : 03.08.17 - klo:08:01 »
Osaako kukaan sanoa, minkä puhelimen voisi ostaa, että saisi jatkaa SFOS:n käyttöä. En halua tilata Intiasta Intexiä. Onko tällä hetkellä yhtään toista puhelinta saatavissa, joka toimii Sailfishillä?

Itellä tällähetkellä toi oneplusX missä sfos asennettu. Kaikki toimii muu toimii, android softille ei oo tukea.

JollaSuomi Foorumi

« Vastaus #16 : 03.08.17 - klo:08:01 »

Poissa j4neski

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #17 : 15.08.17 - klo:12:44 »
Uutta rautaa todellakin kaivattaisiin ja SFOS voisi myös päivittyä. Haikein mielin joudun laittamaan Jollan pöytälaatikoon, se ei vastaa enää niitä toiveita ja vaatimuksia mitä minulla on. Nokia 6:n hankin ja kyllä nyt huomaa eron, onhan laitteetkin toki ihan eri sarjassa. Jollassa alkoi rassaamaan mm. bluetoothin heikko tuki, se kyllä tukee vaikkapa bt-kuulokkeita, mutta ei esim. Polarin aktiivisuus- tai urheilukelloja, ei ulkopuolista bt-GPS:ää.  Android on toki Android ja siinä pitää olla mm. tietoturva-asiat kunnossa.

Toivon todella hartaasti että Jolla saa Sonyn puhelimeen SFOS:n tehtyä niin että myös Android-sovellukset toimivat kuten niiden pitääkin. Siihen saakka menen Nokia 6:n kanssa eteen päin.

Poissa Henrip

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #18 : 24.01.18 - klo:18:36 »
Nyt näyttää siltä että minun ja sailfishin tie on kuljettu loppuun. Intexin akku vetelee viimeisiään ja näyttö on säpäleinä.
Tuntuu turhauttavalta että olen pakotettu vaihtamaan, koska uutta puhelinta ei ole mahdollista ostaa. Mistään.

Sonya en lähde metsästämään, eikä kiinnosta pätkän vertaan askartelu ton sailfishin vaihtamisen kanssa.

Poissa Pentsa

• Jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #19 : 26.01.18 - klo:09:55 »
Nyt näyttää siltä että minun ja sailfishin tie on kuljettu loppuun. Intexin akku vetelee viimeisiään ja näyttö on säpäleinä.
Tuntuu turhauttavalta että olen pakotettu vaihtamaan, koska uutta puhelinta ei ole mahdollista ostaa. Mistään.

Sonya en lähde metsästämään, eikä kiinnosta pätkän vertaan askartelu ton sailfishin vaihtamisen kanssa.

Imatran Powerista näyttäis löytyvän 1kpl mallia F5121, kaipa ne sen tarvittaessa muuallekin toimittavat. Asennustakaan ei kannata sen ihmeemmin jännittää, jos minäkin siihen pystyin niin kyllä muutkin pystyvät. Pientä aivojumppaa ja avot.

Kyllähän tältäkin foorumilta apuja on tullut vaikka vähän ollutkin hiljenemään päin.

Toki jos hetken (varmaan pari kolme kk'ta) pystyy odottamaan niin Jollahan on alustavasti lupaillut laajentavansa näiden yhteensopivien laitteiden kirjoa. Toki aikataulu on enemmän kuin hämärä, joten pelkästään sen varaan en omaa puhelinta laskisi.

Poissa pk

• Paras A-Ryhmä
  • Jäsen
    • Profiili
« Vastaus #20 : 26.01.18 - klo:16:43 »
https://www.verkkokauppa.com/fi/questions/product/15954/gsbsd    tulee parissa arki-päivässä.
Sailfish X asennus menee suht helposti - ainakin Linuxilla.  Mutta ohjeet pitää lukea huolellisesti.

Poissa Henrip

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #21 : 29.01.18 - klo:16:05 »
Kiitos avusta.

Kokonaan en päätynyt kuoppaamaan Sailfishia omalta osaltani, mutta toistaiseksi jatkan nyt
androidin synkässä ja eleettömässä maailmassa. Sormet kipeenä ylenmääräisestä näppäilyistä ja
hankalien valikoiden uuvuttamana haikailen kyllä sailfishin pyyhkimistä ja huoletonta käyttöä.

Toivotaan että uutta laitetta tulisi, sillä mielellään kyllä palaan Sailfishiin.

Poissa Jollallinen

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #22 : 30.01.18 - klo:19:01 »
Näyttäisi verkkokauppa.com'ista löytyvän Xperia X:ää hintaan 278,90. Poistotuote eli alkaa vanhenemaan mutta toimii se minulla Sailfishillä. Asennus ei ollut niin paha kuin joistain viesteistä saa käsityksen. Kaipa ne joilla oli ongelmia ovat apua pyydelleet. Pelko pois, rohkea rokan syö.

Poissa linda15

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #23 : 06.02.18 - klo:09:26 »
Luulen niin  ;)
?????????????????????
??????????? ???????????
« Viimeksi muokattu: 06.02.18 - klo:09:28 kirjoittanut linda15 »

JollaSuomi Foorumi