Hei Vieras. Muista myös tilata maksullinen palvelumme

Kirjoittaja Aihe: jolla kauppa  (Luettu 3787 kertaa)

Poissa akikk88

• Tulokas
  • *
    • Profiili
jolla kauppa
« : 17.01.14 - klo:13:08 »
minkähän takia jolla kauppa ei anna enää päivittää mitään sovelluksia? tulee vain ilmoitus ongelma kaupassa. hyvältä näyttää jolla!! vähän vakautta käyttikseen ja kauppaan kiitos.

Poissa Kramppi

• Tulokas
  • *
    • Profiili
Vs: jolla kauppa
« Vastaus #1 : 18.01.14 - klo:00:56 »
Mistä sovelluksista kyse?
Usean sovelluksen kohdalla Jolla-kaupassa ei ole viimeisin versio, vaan viimeisin vakaa versio.

Esim. mulla tällä hetkellä kauppa antaa virheellisen päivitysilmoituksen Y-Radiosta. Olen asentanut uusimman version OpenReposista, joten ilmeisesti Kauppa ei tunnista sitä, vaan luulee kaupassa olevan uudempi, ja tarjoaa näin päivitystä, joka ei sitten kuitenkaan onnistu.
Onhan tuo hieman häiritsevää, mutta  voit toki palata käyttämään kaupasta löytyvää versiota, jolloin päivitysilmoituksia ei enää tule. Silloin myös sovellus toimii varmimmin, mutta saatat jäädä ilman joitain ominaisuuksia joita uudemmassa versiossa on.

JollaSuomi Foorumi

« Vastaus #1 : 18.01.14 - klo:00:56 »

Poissa tubbe86

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #2 : 19.01.14 - klo:09:30 »
Kysyisin itse samaa asiaa! Olen yrittänyt palauttaa oletusasetukset, mutta siltikään ei kauppa toimi. En pysty lataamaan mitään! Jollan omistakin sovelluksista, jota alussa asennellaan jää asentumatta clock ja mail. Ja juuri ne tarvitsisisin, varsinkin herätyskellon! Ärsyttävää! Aina kun niitä yrittää asentaa tulee viesti: "Ongelma kaupassa". Alkaa kyrsiä hiljalleen! Mikä muuten on uusin käyttisversio? Omassani on 1.0.0.5 Kaajanlampi eikä puhelin löydä sitä uudempaa. Kaikki ok?

Poissa jussikn

• Jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #3 : 19.01.14 - klo:09:48 »
Voisko olla linkissä mainittu vika? Eli päivitetty joku sovellus ennen järjestelmää!

http://www.jollausers.com/2013/12/27-dec-2012-sailfish-os-update-read-if-you-have-trouble-updating/

Poissa tubbe86

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #4 : 19.01.14 - klo:09:55 »
Siis miten tuon puhelimen päivitys tapahtuu??? Kun en näistä asioista oikein ymmärrä??? Riittääkö kun menee tietoja laitteesta kohtaan ja etsii päivityksiä??? Vai pitääkö leikkiä tuon kehitysmoodin kanssa??? Täytyykö puhelin kytkeä tietokoneeseen päivitystä varten?? Onko tuo mainitsemani käyttis uusin vai ei??? Kaiketi Jollan ostajan oletetaan tietävän nämä asiat ihan luonnostaan, muta minä en tiedä? Tarkoitus oli tukea pientä suomalaista yritystä ilman teknistä tietotaitoa ja harrastuneisuutta ja pulassahan minä heti olen! :)

Poissa AVJ

• Yleisvalvoja
  • Seniori
    • Profiili
« Vastaus #5 : 19.01.14 - klo:12:34 »
Siis miten tuon puhelimen päivitys tapahtuu??? Kun en näistä asioista oikein ymmärrä??? Riittääkö kun menee tietoja laitteesta kohtaan ja etsii päivityksiä??? Vai pitääkö leikkiä tuon kehitysmoodin kanssa??? Täytyykö puhelin kytkeä tietokoneeseen päivitystä varten?? Onko tuo mainitsemani käyttis uusin vai ei??? Kaiketi Jollan ostajan oletetaan tietävän nämä asiat ihan luonnostaan, muta minä en tiedä? Tarkoitus oli tukea pientä suomalaista yritystä ilman teknistä tietotaitoa ja harrastuneisuutta ja pulassahan minä heti olen! :)

http://foorumi.jollasuomi.fi/index.php/topic,151.0.html

Tuolla on mm. juttua päivittämisestä :)
Sailors keep on sailin' while others keep on failin'...

Poissa jussikn

• Jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #6 : 19.01.14 - klo:12:46 »
Viimeisin päivitys on 1.02.5 Maadajävri. Jos kauppa ilmoittaa ongelmista on joku vialla. Ite sörssin päivittämällä sovelluksia ennen järjestelmää ja sain saman ilmoituksen. Korjasin ongelman em. linkin avulla.

Poissa tubbe86

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #7 : 19.01.14 - klo:13:05 »
Kiitos! Linkin ohjeet auttoivat! Ohitin kaikki järjestelmän kysymät asennukset ja loin vain Jolla-tilin. Tällä kertaa puhelin löysi päivityksen ja se on asentumassa parhaillaan. Toivottavasti kauppakin alkaa toimia tämän jälkeen! Kiitos avusta!

Poissa jussikn

• Jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #8 : 19.01.14 - klo:13:41 »
Eipä kestä, sovelluksia olisi varmaan voinut asentaa mutta ei päivittää (ainakaan kaikkia). Seuraava järjestelmäpäivitys on ilmoitettu tulevaksi tammikuun loppupuolella.

Poissa Tomitoi

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #9 : 14.02.14 - klo:18:56 »
puhelin tuli huollosta. käynnistin sen ja asensi hienosti kaikki valitut sovellukset jolla-kaupasta, mutta nyt en saa mitään asennettua kaupasta. other halffin asennuskin jöä kesken kun ilmottaa, jotta kauppa ei toimi?????

Poissa Junnu

• Jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #10 : 09.03.14 - klo:23:37 »
Onko kello/päivämäärä kohdillaan?

JollaSuomi Foorumi

« Vastaus #10 : 09.03.14 - klo:23:37 »