Hei Vieras. Muista myös tilata maksullinen palvelumme

Kirjoittaja Aihe: Jolla sammuilee itsekseen  (Luettu 79802 kertaa)

Poissa Pikku-Y

• Tulokas
  • *
    • Profiili
Vs: Jolla sammuilee itsekseen
« Vastaus #240 : 17.09.14 - klo:09:51 »
Huoltoselvityksessä lukee "Laite vaihdettu uuteen".
Se ei sikäli minua kismitä, mutta tuon yksilön sammuilu kyllä.

Kokeilen nyt tuota teippipalametallipalapaperipalatemppua, josko se auttaisi. Vanhempaan luuriin ne vaihtoivat akun, ja se korjasi sen yksilön sammuilun. Liekö akuissa jotain mitta tai muuta virtaeroa.
« Viimeksi muokattu: 17.09.14 - klo:09:53 kirjoittanut Pikku-Y »

Poissa JoneK

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #241 : 19.09.14 - klo:23:28 »
Itse joskus optiman kanssa tappelin Galaxy S:äni kanssa, juu se ykkönen.

Kumminkin DNA oli niin mukava loppujen lopuksi, että purki minun sopimuksen ja palautti rahat. Siitä Propsit DNA:lle Optima on aina ollut optima ja näköjään on vieläkin sellainen.

JollaSuomi Foorumi

« Vastaus #241 : 19.09.14 - klo:23:28 »

Poissa JoneK

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #242 : 19.09.14 - klo:23:51 »
Nyt alkoi minulla sammuilu ja päättyi aika ikävästi enää puhelin käynistyy sen verran, että sininen ledi käy päällä about 2 sec ja Jolla logo jää ruutuun ledi ei inahdakkaan..

Puhelin oli ei mitään tekevänä pöydällä steam ja mitäkuuluu oli päällä ja käynistin kyseiset ohjelmat uudestaan aina kun käynistyi uudelleen.

Kun pistin laturiin niin se kuva missä johto ei ole vielä kiinni salamassa tuli ja jäi jumiin.

Ainoa tapa saada puhelin pois päältä on ottaa akku irti.. :(

:( :( :( En HALUA LÄHETTÄÄ PASKA OPTIMAAN LUURIANI... Auttakaa joku!
« Viimeksi muokattu: 10.10.14 - klo:10:08 kirjoittanut JoneK »

Poissa bhelenius

• Seniori
    • Profiili
« Vastaus #243 : 20.09.14 - klo:07:31 »
Kokeile vanhaa Symbian-temppua: akku irti ja oikosulje avaimella tai saksilla tms ne nastat, jotka painuvat akkuun. Tepsi meikäläisellä.

Poissa JoneK

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #244 : 20.09.14 - klo:16:36 »
Kiitos neuvosta, ei toiminnut... Oletan että tarkoitit + ja - napoja..

edit
=D akun oikosuljettuani tajusin, että tarkoitit niitä puhelimen nastoja.. No ei sekään toiminnut :(

Edit 2

Olin eilen hiukan väsynyt, https://together.jolla.com/question/18783/jolla-hangs-at-startup/ tämä löytyi.. Ei auttanut.

Nyt se on optimalla...
« Viimeksi muokattu: 23.09.14 - klo:22:07 kirjoittanut JoneK »

Poissa RamiM78

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #245 : 29.09.14 - klo:20:29 »
Sammuilu jatkuu entisellään, vika varmaan raudassa, jos ei monellakaan samaa ongelmaa, eli fyysinen koskettaa/ ei kosketa juttu yms. Huoltoon..
Mulla sama ongelma ollut yhtä kauan kuin teillä muillakin. Huomasin että yhden päivityksen jälkeen alkoi. Ensin meni nimet ja numerot täysin sekaisin ja samalla alkoi sammuilu. Saattaa käynnistyä siihen asti että kysyy pin-koodia, tai sitten ei.. eli Jolla-logo näkyy ja sit sammuu taas ja logo näkyy uudelleen. Tätä saattaa jatkua koko päivän. Joskus akun irroitus auttaa hetkeksi, välttämättä ei kuitenkaan yhtään. Itsellä ei Aptoidea eikä Amazonia ole asennettu, joten ei siitä johdu. Mulla on kyllä Google Play, mutta se toimi moitteettomasti ennen sitä kohtalokasta päivitystä. Jos katsotte kaikkien vaivasta kertovien päivämääriä, se on jokaisella alkanut samaan aikaan ja samoilla oireilla..

Poissa RamiM78

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #246 : 29.09.14 - klo:20:45 »
sammuiluun liityen, luotanko tähän viestiin?
"ongelma on ilmeisesti Jollalla tiedossa. Sain heiltä alla olevan vastauksen:
Tutkimme parhaillaan kyseistä ongelmaa, ja pyrimme tuomaan siihen korjauksen niin pian kuin suinkin mahdollista."
minulla jolla sammuu - ei usein mutta kuitenkin- joskus
kun näyttö sammuu itsekseen ja se avautuu vain jos ottaa ensin akun
pois ja panee takaisin. olispa hyvä jos softavika jpka poistuu.
Jälkiviisaana voin kertoa ettei edes Tahkalampi korjannut ongelmaa..

Poissa JoneK

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #247 : 02.10.14 - klo:04:54 »
Työntila:    Valmistunut huollosta
25.09.2014 13:59
Huoltotiedot:   Akkutuki lisätty ja kontaktit putsattu. Ohjelmisto päivitetty.

optimalla se on näköjään viikko sitten valmistunut, mutta vieläkin siellä... jaha.

Poissa VJL

• Täysjäsen
    • Profiili
« Vastaus #248 : 02.10.14 - klo:07:27 »
Työntila:    Valmistunut huollosta
25.09.2014 13:59
Huoltotiedot:   Akkutuki lisätty ja kontaktit putsattu. Ohjelmisto päivitetty.

Tuo ei kyllä korjaa sammuilua

Poissa bhelenius

• Seniori
    • Profiili
« Vastaus #249 : 02.10.14 - klo:08:43 »
Ei korjannut täälläkään.

Poissa Upp15

• Paras A-Ryhmä
  • Täysjäsen
    • Profiili
« Vastaus #250 : 02.10.14 - klo:08:46 »
Täällä kyllä korjasi. Itse laitettu paperi.

Poissa RamiM78

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #251 : 05.10.14 - klo:21:15 »
Uusimmassa 1.0.8.19 Ei sammuilu ongelmaa ole, tai ainakaan minulla. Edeltävässä oli ikävä sammumis ongelma, jossa puhelin vain yhtäkkiä meni pimeäksi ilman vilkkuvia valoja.

Jos teillä esiintyy näitä tai puhelin häröilee paljon. Ottakaa akku irti 15 minuutiksi ja laittakaa sinne alas paperinpala, jotta akkukontaktit tulee paremmaksi. EI pitäisi sammuilla tai boottailla enään. Tuo akun irtikytkentä aika saa olla pitkä ja se auttaa. Jos vielä touhuaa omiaan niin huoltoon.

Kokeilin tuota ja kuin taikaiskusta loppui sammuilu. Nyt on menty jo monta päivää ilman yhtäkään tilttausta tms. Otin ensin asetuksista pois sen kopio sim-kortin yhteystiedot ja sen jälkeen paperinpalan osaksi akun alle ja päähän. Suuret kiitokset sulle ja kaikille seiloreille jotka tänne ovat nää korjausniksit laittanu! :) Mulla 2. aallon ennakkovarauskapula enkä olisi huoltoon halunnut lähettää! Vaimon Jolla on sen verran uudempi että siinä ei näitä ongelmia ole ilmennyt.

Poissa hoitaja

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #252 : 07.10.14 - klo:08:13 »
Mulla myös Jolla alkoi sammuilla itsekseen. Alkuun harvemmin, sitten yhä useammin, joskus monta kertaa peräkkäin yrittäessäni käynnistää laitetta. Vimein otin akun pois ja hioin akun kontaktipinnat kiiltäviksi, akku takas ilman mitään tukia ja papereita ja puhelin käyntiin. Nyt on mennyt reilun pari viikkoo sammumatta kertaakaan. 8)

Poissa Hessu

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #253 : 11.11.14 - klo:19:44 »
Joo mikäs vittu tässä akussakin?? nyt on. Jolla alkanu jälleen kaatuilemaan: kaatuu -> menee päälle -> kaatuu uudestaan minuutin sisällä ja sama jatkuu kunnes puhelimen sammuttaa ja ottaa akun pois ja pistää takaisin. Tätä tapahtui viimeksi joskus kesällä, silloin pistin jesaria akkuun ja akku niin tiukkaan tuohon koloon kun vain menee ja silloin ei enää kaatuillut - nyt ei tämäkään enää auta. Onko vika akussa vai missä ja mitä tehdä? Ilmeisesti muillakin ollu vähän samanlaista ongelmaa, mutta joillakin näemmä toimii ja joillain ei.

JollaSuomi Foorumi

« Vastaus #253 : 11.11.14 - klo:19:44 »