Hei Vieras. Muista myös tilata maksullinen palvelumme

Kirjoittaja Aihe: Esittelyt  (Luettu 37006 kertaa)

Poissa Tattoo

• Täysjäsen
    • Profiili
Vs: Esittelyt
« Vastaus #60 : 10.05.15 - klo:05:46 »

-Irssin haluan käyttöön, liekö siihen valmiina joku ohjelma vai pitääkö asentaa androidin irssiconnectbot ?

Kehittäjätilaa käyttöön, jos ei muuten niin SSH'n takia. ;)

Poissa herbie

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #61 : 22.08.15 - klo:13:30 »
Täällä kirjoittelee 33-vuotias perheellinen mies Etelä-savosta. Tietotekniikka kiinnostaa paljon kuin myös anime, uiminen ja kauhuleffat.

Aivan ensimmäinen luuri oli benefon, tuon jälkeen joitakin nokian malleja, mukaan n-gage qd laskettuna. Paljon löytyy myös kokemusta lumiasta sekä jostain "halpis android" malleista.

Jolla luuri kovassa hakusessa. Nyt vasta ajattelin hommaa, vaikka kyseinen puhelin ollut markkinoilla jo ikuisuuden. Jolla tablet voisi myös olla ok, mutta toisaalta on ipadi, johon olen tyytyväinen.
--- herbie

JollaSuomi Foorumi

« Vastaus #61 : 22.08.15 - klo:13:30 »

Poissa epass

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #62 : 08.03.16 - klo:20:13 »
Vaikka tässä ketjussa onkin hieman hiljaista ollut, ajattelin esitellä itseni ennen kuin alan kyselemään tyhmiä...

26-vuotias tyttölapsi etelästä. Kiinnostunut tietotekniikasta ja monenmoisesta muusta, olen kuitenkin aivan toisella alalla töissä. Ensimmäinen jollapuhelimeni on vasta tulossa (odottelen saapuvaksi maaliskuun aikana), mutta sitäkin aktiivisemmin olen viimepäivät selaillut tätä jollasuomi foorumia.

Olen joskus aiemmassa elämässä leikkinyt Ubuntun kanssa ja joulukuussa vuosien tauon jälkeen pääsin leikittelemään Fedoralla. Mobiililaitteissa olen viimeiset hieman vajaat 10 vuotta luottanut omenaan, mutta nyt rohkaistuin ja päätin kokeilla Sailfish 2.0 myötä Jollaa. Innolla odottelen että mitä sen kanssa tulee vielä vastaan.  :)
The master has failed more times than the beginner has ever tried.

Poissa are

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #63 : 09.04.16 - klo:23:28 »
Täällä 52v mies Hämeestä. Ensimmäinen Jolla, järjestyksessään toinen älypuhelin Motorola Androidin jälkeen.

Sailfish on mukava ja tyylikäs. Sain asentumaan Sygic-navigaattorin joka vaikuttaa oikein hyvältä, iZettlen ja Sailboxin(Dropbox-client). Sycig löytyi APKPure:sta. ParkMan-sovellusta vielä kaipaa.

Linux on tutumpi tuetokonepuolelta ja edellisen postaajan tavoin olen päätynyt Fedoraan monen muun linuxin jälkeen.

Poissa hovierik

• Paras A-Ryhmä
  • Jäsen
    • Profiili
« Vastaus #64 : 10.04.16 - klo:13:29 »
Parkman löytyy Google kaupasta (kuten tiedätkin). Sinun on vain asennettava Google Play Jollaasi. Siihen löytyy täältä ohjeet ..

Poissa bhelenius

• Seniori
    • Profiili
« Vastaus #65 : 10.04.16 - klo:15:21 »
Riittääkö Parkmaniin se, että sen asentaa Google Playsta? Muistaisin että joku olisi maininnut että Google Maps olisi pakko asentaa myös?

Poissa hovierik

• Paras A-Ryhmä
  • Jäsen
    • Profiili
« Vastaus #66 : 11.04.16 - klo:14:40 »
Tuohon en osaa vastata. Olen kyllä asentanut Parkmanin, mutta en ole käyttänyt sitä. Toistaiseksi olen luopunut autosta.

Poissa bhelenius

• Seniori
    • Profiili
« Vastaus #67 : 13.04.16 - klo:15:06 »
Parkman asentuu ja toimii (jos joku tätä nyt enää lukee :) )

Poissa wanda

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #68 : 15.06.17 - klo:13:05 »
Olen kiinnostunut tästä asiasta

??????? maxbet

Poissa nana123

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #69 : 16.06.17 - klo:12:00 »
Ask for information for all information.

maxbet mobile 

JollaSuomi Foorumi

« Vastaus #69 : 16.06.17 - klo:12:00 »