Hei Vieras. Muista myös tilata maksullinen palvelumme

Kirjoittaja Aihe: Esittelyt  (Luettu 36383 kertaa)

Poissa loner

• Tulokas
  • *
    • Profiili
Vs: Esittelyt
« Vastaus #30 : 26.12.13 - klo:22:49 »
Viiskymppinen äijä hämeestä. Nokiaa ollut taskussa lähes aina. 101:stä lähtien. Kolme kuukautta iPhone. Kauempaa ei jaksanut. Androidia tuli testattua parin viikon verran HTC:n muodossa. N9 oli ja kokemuksena hyvä. Lumia 800 ja viimeisenä Lumia 920. Nyt sitten Jolla juurikin tuon N9:n näppäryyden innoittamana.

Poissa hampurilainen

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #31 : 26.12.13 - klo:23:15 »
42v ja ensimmäinen älypuhelin. Sain vaimolta joululahjaksi koska on ollut aika vaihtaa nykyteknologiaan. Ei hajuakaan mistään, ja toivon saavani täältä apua.

JollaSuomi Foorumi

« Vastaus #31 : 26.12.13 - klo:23:15 »

Poissa era

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #32 : 28.12.13 - klo:16:48 »
Moro
E-P:ltä  kototoisin ollaan, ikää 24. Hajanaisesti oppinu tekniikka-räpeltäjä, joka saa enemmän tai vähemmän tuhoa aikaan. Jollaan en vielä pahemmin uskaltanut sorkkia, natiivi filemanageria lukuun ottamatta.

Ensimmäiseen ennakkotilaukseen en kerinnyt koska mietin liian kauan, sain luurini juuri ennen joulua (ja sen valegirurgi-myssyn). Oisin toki saanut aiemmin jos oisin DNA-liikkeeseen tilannut, koska loppuvuosi meni reissussa pk-seudul.

64gt N9 lepää tuossa pöydällä, tulee vilkaistua välillä kelloa siitä. Autoon spotify ja navi käyttöön ehkä..

Poissa JVO

• Seniori
    • Profiili
« Vastaus #33 : 28.12.13 - klo:19:01 »
Kai sitä minunkin pitäis jotain tänne vääntää.  :D
Sähkö/automaatio alan ammattilainen pirkanmaalta, sivutoimena omatarve Linux askartelua jo 10 vuotta, sekä sukulaisten mikrobugihenkilönä toimimista.
Puhelin historiani lähtee -94 Motorola Dynatacista Siemensin, Benefonin ja Nokialaisten kautta Jollaan ja tässä sitä nyt ollaan.  :D
Resetointi ei oo käyttötoimenpide ja terminaaliin ei oo pakko mennä jos ei taho.

Poissa benefon

• Täysjäsen
    • Profiili
« Vastaus #34 : 28.12.13 - klo:20:15 »
+60 pappi, näitä lukiessa mieleen muistui että eka känny tais olla Mobiran laite, siis kotimainen, sitten noksuja luulen, nimimerkkini mukaisesti pari Benefonia ja nyt tämä kotimainen ja vaihtoehto, tätä kirjoittelen iMacilla, siis vaihtoehdolla - minulla n 10 vuotta, Linux-vääntäminen tuntuu vieraalta. DOS-aikana tietokonemaailmaan tulleena en välittänyt niitä käskyjä opetella enkä varmaan nytkään eli natiiveja sovelluksia odottelen

Poissa Amazed

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #35 : 29.12.13 - klo:11:54 »
Olen yli viiskymppinen mies, tähän saakka Nokian tuotteita käyttänyt. Eka matkapuhelimeni oli Nokian "tiiliskivi" -80 -luvun jälkipuoliskolla. Nyt siirryn E7 -maailmasta Jollaan. Älypuhelinteknisesti olen älytön, ja toivon saavani tämän foorumin kautta apuja Jollan käyttöön. Suurin motiivini Jollamaailmaan on henkinen ja oston kautta myös taloudellinenkin tuki haastajabrändille jonka koen arvostuksen arvoiseksi asiaksi.

Poissa TeMe

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #36 : 31.12.13 - klo:22:03 »
Hei vaan ja kumarrus foorumilaisille

Olen 34 vuotias duunari Kuopion nurkilta. Jollaan siirryin kun Symbian puhelimesta aika jätti eikä kilpailijoiden tuotteet innostaneet. Ennakkotilausta tehdessäni en tiennyt millaiseen soppaan lusikkani tulin survoneeksi, mutta yllätys oli positiivinen. Vähäinen linux kokomus on jo ulosmitattu terminaalissa lokalisointeja muutettaessa ja kaupan toimimattomuutta korjattaessa. Viiden päivän purjehdus kokemuksella en halua ajatellakkaan Jollatonta elämää.

Poissa Pambibella

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #37 : 02.01.14 - klo:05:00 »
Elikkäs 23-vuotias Turussa asusteleva porilainen. Kokemuksia tietotekniikasta on jonkin verran, joka saikin innostumaan Jollasta ensimmäistä kertaa.  Nokiaa on lähestulkoon aina ollut, mitä nyt muutamia syrjähyppyjä Motorolaa ja Samsungia kohden ollut, jotka eivät kuitenkaan toiminut halutulla tavalla. Viimisimpänä ollut Lumia 900 ja Lumia 520, joiden molempien rikkoutumisen jälkeen jouduin vaihtamaan hetkeksi Samsungiin Jollan odotuksen takia. Nyt on Samsung nurkassa ja Jolla kädessä, tyytyväinen kokonaisuudessa muutamaa kohtaa vaille täydellisyyden, vaikka siinä hetki menisikin. :)

Ja kun jollain oli mainontaa että naisia saisi Jollalla, niin toivotaan että näin kävisi myös toisippäin :D
« Viimeksi muokattu: 02.01.14 - klo:05:04 kirjoittanut Pambibella »

Poissa JariK

• Jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #38 : 08.01.14 - klo:18:35 »
Puolivälin ylittänyt kulttuurityöläinen. N900:n alettua pikkuhiljaa hyytymään on tullut Jollaa odoteltua kärsivällisesti. Hyvä foorumi tämä, kiitos ylläpitäjille (-jälle?)

Poissa vieris

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #39 : 18.01.14 - klo:09:17 »
Olen 45 v  "ikinuori"  joka on aina kiinnostunut uusista laitteista ja ohjelmista :D

Poissa aoljymak

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #40 : 18.01.14 - klo:12:12 »
Kolmenkympin loppupuolella oleva sähköpuolen insinööri. Linukan käyttö historiaa kymmenisen vuotta Debian/Gentoo/(K)Ubuntu/Maemo/Android/Sailfish.

Parin vuoden Antero-sekoilun jälkeen paluu käyttöjärjestelmäpuhelimen käyttäjäksi.

Ohjelmointia ei "hello world" -tasoa pidemmälle ole koskaan tullut vietyä.

Toistaiseksi tyytyväinen Jollalla soutaja.

Poissa haemaelaeinen34

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #41 : 18.01.14 - klo:15:58 »
Morjesta pöytään,
Androidista Jollaan hypännyt, kaikenlaisesta tietotekniikasta kiinnostunut.
Puhelimia on ollut 90-luvun lopusta (ensimmäisenä nokian banaani), linusasennusta kokeiltu jonkun verran, joten ei aivan vierasta ole Sailfishin maailma.
Tyytyväinen olen ollut tuotteeseen, yllättävänkin bugiton.
Moniajo on parasta!  ;D
Työssäni en ole tekemisissä tietotekniikan kanssa, mutta ruoasta luulen jotain tietäväni...

Poissa Lalla

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #42 : 18.01.14 - klo:21:27 »
Moi kaikille

Minulla on aina ollut nokialainen ja kun tuli aika valita jonkun muun puhelimen ja lumian välillä, niin päädyin jollaan. :)
Toivon tarinasta onnelista ja pitkää.

Sp

• Vieras
« Vastaus #43 : 20.01.14 - klo:09:05 »
Melkein viiskymppinen maataistalliainen  jolla kuiteskii on ollu erilaisiä älypuhelimia takataskussa monenlaisia. Android puhelimia useampia, muutama symbian ja sitte meego, johon jäin koukkuun. Nyt sitte hurahtanut vähän pahemmin, kun toinen Jolla tulossa   ???

Poissa 2cv

• Täysjäsen
    • Profiili
« Vastaus #44 : 27.01.14 - klo:08:24 »
Wanha pieru, kohta 50, linuxia käytellyt käyttiksenä pitempään jo, kännyistä N900 ja N9 taustalla, joten Jolla oli looginen jatko.

JollaSuomi Foorumi

« Vastaus #44 : 27.01.14 - klo:08:24 »