Hei Vieras. Muista myös tilata maksullinen palvelumme

Kirjoittaja Aihe: Intex Aqua Fish intiasta (kokemuksia/ohjeita)  (Luettu 9172 kertaa)

Poissa JVO

• Seniori
    • Profiili
Vs: Intex Aqua Fish intiasta (kokemuksia/ohjeita)
« Vastaus #45 : 26.08.16 - klo:15:51 »
Kauan ollut jo puhelin reissussa mietityttää että mahtaako edes tulla perille :\ ovatkohan hukanneet tai jotain muuta ongelmaa.

Oletko kokeillut suomen postin kautta seurantakoodilla?
Käytätkö netpostia? Jos et käytä netpostia tullauspyyntö lähetetään postissa kotiisi joten 1-2 päivää lisää odottelua.  ;)
Resetointi ei oo käyttötoimenpide ja terminaaliin ei oo pakko mennä jos ei taho.

Poissa peltool

• Jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #46 : 26.08.16 - klo:16:49 »
Nyt näkyy 15:57 HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI

JollaSuomi Foorumi

« Vastaus #46 : 26.08.16 - klo:16:49 »

Poissa akikk88

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #47 : 29.08.16 - klo:10:57 »
Onks toi tullaus ilmoitua pakko tehdä netissä vai tuleeks siitä lappu kotia myös. Ja kuinka tarkkoja noi puhelimen tiedot sinne on. Esim painosta mulla ei ole mitään käsitystä ku netpostissa kaikki noi koko tiedot on nolla. Paino 0 mitat on 0???

Poissa JVO

• Seniori
    • Profiili
« Vastaus #48 : 29.08.16 - klo:11:35 »
Onks toi tullaus ilmoitua pakko tehdä netissä vai tuleeks siitä lappu kotia myös. Ja kuinka tarkkoja noi puhelimen tiedot sinne on. Esim painosta mulla ei ole mitään käsitystä ku netpostissa kaikki noi koko tiedot on nolla. Paino 0 mitat on 0???
Jos ei ole netposti käytössä tulee kirje kotiin.
Nettitullaus on helppo ja nopea, sieltä löytyy myös ohjeet kenttien täyttämisestä, painoa ei ole ilmoitettu siihen voi heittää jonkun arvion esim. 0.3 kg ei vaikuta tullauspäätökseen. Kauppahinta ja rahtikulut pitää ilmoittaa ja ne löytyvät ebay:n sivuilta, valitse oikea valuuttayksikkö, itse laitoin euroina niinkuin ne ebay.com sivuilla näkyivät.

Edit:  Lisätään vielä että jos olet joskus netpostin ottanut käyttöön niin silloin et tietenkään saa paperiversiota, joten seuraa sähköpostiasi tai käy netpostissasi tarkistamassa onko ilmoitus tullut.
« Viimeksi muokattu: 29.08.16 - klo:11:42 kirjoittanut JVO »
Resetointi ei oo käyttötoimenpide ja terminaaliin ei oo pakko mennä jos ei taho.

Poissa peltool

• Jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #49 : 29.08.16 - klo:15:03 »
Äsken tuli viestiä netpostin kautta tullattavasta lähetyksestä. Tein tulli-ilmoituksen ja maksoin tullin. Saa sitten nähdä milloin saavat paketin toimitettua perille.

Poissa peltool

• Jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #50 : 01.09.16 - klo:17:34 »
Äsken tuli viestiä netpostin kautta tullattavasta lähetyksestä. Tein tulli-ilmoituksen ja maksoin tullin. Saa sitten nähdä milloin saavat paketin toimitettua perille.

Ja tänään tuli paketti perille. Kävin noutamassa paketin mutta puhelinta en vielä ottanut pois laatikosta.
« Viimeksi muokattu: 01.09.16 - klo:17:36 kirjoittanut peltool »

Poissa Bartti

• Täysjäsen
    • Profiili
« Vastaus #51 : 02.09.16 - klo:14:45 »
Mulla tulee samalla kyydillä ku teillä. saas nähdä koska lähtee taas liikkeelle ku 5 päivää näyttänyt tota samaa paikkaa missä on nyt tällä hetkellä. Odottavan aika vissiin pitkä. Kumminki viestissä on et pitäis olla toimitettuna 3.9 mennessä perille.

Juu.. jumissa tuntuu olevan ja India Postin sivut alhaalla.. :D Eiköhän nuo aikanaan tänne Härmäänkin saavu, toki ovat tullissa sitten sen jonkun hetken jumissa. Odottavan aika on pitkä, mutta mikäs tässä odotellessa kun jolla ykkönen toimii edelleen moitteettomasti.

Tässä toimiva sivusto lähetystenseurantaan => http://www.17track.net/fi/

Loistavaa, kiitos !

Näyttää olevan jumissa tuolla Mumbaissa, viitisen päivää on luuri päässyt nauttiin kesäkeleistä ! ;)

@Bartti, joko teikäläisen lähetys on liikahtanut Mumbaista ?
Olin lomailemassa ja laiskasti netissä. Kyllä on liikahtanut. Eilen tein kotiin tultua tullauksen ja nyt vaan odotellaan, että posti toimittaa paketin perille!  :)

Poissa peltool

• Jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #52 : 07.09.16 - klo:23:50 »
Mihinhän osioon tämänkin laittaisi... 

Onko kenelläkään ollut ongelmia Aqua Fishin äänen kanssa? Pari kertaa äänet ovat kadonneet kokonaan. Kuulokkeet kytkemällä kuuluu ääni normaalisti. Äsken puhelinta koputtelemalla äänet tulivat takaisin mutta äänenvoimakkuus oli melko pieni maksimiasennossa. Uudelleenkäynistyksen jälkeen toimi taas normaalisti. Ilmeisesti kosketushäiriö tai vastaava. Joutuukohan tämänkin aukaisemaan ja tutkimaan asiaa. Uusi Jolla 1 kaiutin taitaa löytyä hyllystä mutta tuskin on sopiva. Takuuseen ei varmasti kannata edes yrittää. Puhelin ei ole vielä ollut edes käytössä vaan olen valmistellut käyttöönottoa siirtämällä yhteystietoja, asentanut sovelluksia jne. Pitää seurata tilannetta milloin äänet katoavat seuraavan kerran.

Poissa Bartti

• Täysjäsen
    • Profiili
« Vastaus #53 : 08.09.16 - klo:15:25 »
Mihinhän osioon tämänkin laittaisi... 

Onko kenelläkään ollut ongelmia Aqua Fishin äänen kanssa? Pari kertaa äänet ovat kadonneet kokonaan. Kuulokkeet kytkemällä kuuluu ääni normaalisti. Äsken puhelinta koputtelemalla äänet tulivat takaisin mutta äänenvoimakkuus oli melko pieni maksimiasennossa. Uudelleenkäynistyksen jälkeen toimi taas normaalisti. Ilmeisesti kosketushäiriö tai vastaava. Joutuukohan tämänkin aukaisemaan ja tutkimaan asiaa. Uusi Jolla 1 kaiutin taitaa löytyä hyllystä mutta tuskin on sopiva. Takuuseen ei varmasti kannata edes yrittää. Puhelin ei ole vielä ollut edes käytössä vaan olen valmistellut käyttöönottoa siirtämällä yhteystietoja, asentanut sovelluksia jne. Pitää seurata tilannetta milloin äänet katoavat seuraavan kerran.
Mulla on täysin päinvastaisia kokemuksia. Volyymia on enemmän, kun tarpeeksi ja kaiutin toimitoakin voi äänenpäineen puitteissa käyttää!

Poissa Tummeli

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #54 : 05.01.17 - klo:10:32 »
Laitoin tilauksen ebay.in sivulta ja paisapay maksu hyväksyttiin 31.12. Rahat on luottokortilta mennyt.
Myyjä on nimeltään lowpriceshoppee, ja palautteet näyttäisi ihan hyvältä. Ei ole kuitenkaan vielä lähettänyt pakettia tähän päivään mennessä.
Jossain tuolla luki että lähetyksen deadline 10.tammikuuta, toivottavasti saa postitettua siihen mennessä.

Kuinka kauan yleensä on paketin matka intiasta suomeen kestänyt?

Poissa Pentsa

• Jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #55 : 05.01.17 - klo:11:57 »
Laitoin tilauksen ebay.in sivulta ja paisapay maksu hyväksyttiin 31.12. Rahat on luottokortilta mennyt.
Myyjä on nimeltään lowpriceshoppee, ja palautteet näyttäisi ihan hyvältä. Ei ole kuitenkaan vielä lähettänyt pakettia tähän päivään mennessä.
Jossain tuolla luki että lähetyksen deadline 10.tammikuuta, toivottavasti saa postitettua siihen mennessä.

Kuinka kauan yleensä on paketin matka intiasta suomeen kestänyt?

Mulla meni kolmisen viikkoa, osalla tais tulla pariin viikkoon tai alle.

Poissa teemu

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #56 : 05.01.17 - klo:12:14 »
Itse tilasin ebay.comista 29.11 ja saapui minulle 27.12 eli tuli tasan neljä viikkoa. On muuten myytävänä tuo puhelin 180 eurolla jos jotain kiinnostaa. Avaamaton paketti.
Edit: Puhelin meni kaupaksi
« Viimeksi muokattu: 30.01.17 - klo:13:30 kirjoittanut teemu »

Poissa Tummeli

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #57 : 27.06.17 - klo:12:18 »
Olisi myytävänä 5kk käytössä ollut Aqua Fish jos jotain kiinnostaa. Mukaan tulee halpis suojakotelo. Alkuperäinen pakkaus löytyy myös mutta se on hieman kulahtanut matkalla intiasta suomeen.
Tarjouksia voi heitellä tuomo.mustonen at gmail.com

JollaSuomi Foorumi

« Vastaus #57 : 27.06.17 - klo:12:18 »