Hei Vieras. Muista myös tilata maksullinen palvelumme

Kirjoittaja Aihe: Jolla tablet käyttökokemuksia?  (Luettu 864 kertaa)

Poissa 2cv

• Täysjäsen
    • Profiili
Jolla tablet käyttökokemuksia?
« : 13.05.16 - klo:15:34 »
Moi.. kertokaas nyt te, Jolla-tabletilla onnellistutetut, käyttökokemuksia tabletista! Onko käyttöjärjestelmä yhtä sujuva kuin puhelimessa? Minkälaatuinen näyttö on, näkeekö käyttää ulkona?? Sovelluksia ei taida olla kauheasti?
« Viimeksi muokattu: 13.05.16 - klo:18:16 kirjoittanut 2cv »

Poissa nake

• Jäsen
  • **
    • Profiili
    • Blogi
Vs: Jolla tablet käyttökokemuksia?
« Vastaus #1 : 16.05.16 - klo:07:09 »
No mitäpä tuosta sanoisi: kokemuksena hyvin myönteinen, näyttö terävä, valotehoinen ja näyttökulma laaja. Jollan omien ohjelmien  (= kai samat kuin puhelimessa)  lisäksi openrepos tuo käyttöön joitakin minulle tärkeitä ohjelmia, mm. Facebook Liten.  Toivottavasti kiinnostus sillä puolella säilyy appsien lisäksi Jolla tabletin alustan huomioimiseen.  Käytän myös joitakin Andoid-ohjelmia Aptoidesta, missä on oma kirjasto Jolla alustalle. Here-karttasovelluksen löysin APKPure-palvelumelta  ja Here toimii tabletissani loistavasti. Jotkin Android-ohjelmat, kuten Yle Areena ja Ruutu vaatisivat Google Playn asentamista, jota en ole tehnyt.
Ubuntua 2004 lähtien eri versioissa

JollaSuomi Foorumi

« Vastaus #1 : 16.05.16 - klo:07:09 »

Poissa pasik

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #2 : 09.07.16 - klo:09:44 »
Mulla kyllä toimii tabletissa Yle Areena ja Ruutu vaikka Google Play onkin asentamatta. Areenan saa ladattua suoraan Jollan omasta kaupasta sekä Ruudun APK tiedostona. Tabletin näyttö on erittäin laadukas ja ohjelmat toimivat paljon sulavammin kuin Jolla puhelimessa. Ainoa miinus on akunkesto joka kyllä on lepotilassa aivan mainio mutta tablettia käytettäessä virta hupenee nopeammin kuin vastaavissa muissa tableteissa joita olen käyttänyt.

JollaSuomi Foorumi

« Vastaus #2 : 09.07.16 - klo:09:44 »