Hei Vieras. Muista myös tilata maksullinen palvelumme

Kirjoittaja Aihe: Whatsapp toimii satunnaisesti  (Luettu 6361 kertaa)

Poissa Crusader

• Täysjäsen
    • Profiili
Whatsapp toimii satunnaisesti
« : 10.03.16 - klo:12:36 »
Minulla viime aikoina Whatsapp toimii vain satunnaisesti. Joskus viestit tulevat perille normaalisti ja joskus niistä tulee ilmoitus vasta kun avaan sovelluksen. Olen sallinut sovelluksen taustapalveluksen käynnistämisen. Onko kenelläkään ratkaisua/samoja ongelmia?

Poissa korvo

• Jäsen
  • **
    • Profiili
Vs: Whatsapp toimii satunnaisesti
« Vastaus #1 : 10.03.16 - klo:17:48 »
Minulla viime aikoina Whatsapp toimii vain satunnaisesti. Joskus viestit tulevat perille normaalisti ja joskus niistä tulee ilmoitus vasta kun avaan sovelluksen. Olen sallinut sovelluksen taustapalveluksen käynnistämisen. Onko kenelläkään ratkaisua/samoja ongelmia?
Samoja ongelmia on viimeaikoina esiitynyt, joskus on auttanut jollan uudelleenkäynnistys joksikin aikaa. Juuri äsken avasin Whatsappin ja neljä viestiä oli lukemattomia, eikä ilmoitellut niistä.

JollaSuomi Foorumi

« Vastaus #1 : 10.03.16 - klo:17:48 »

Poissa korvo

• Jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #2 : 10.03.16 - klo:19:13 »
Viimeisimmän version 2.12.512 saa ladattua Aptoide Appstoresta, josko siitä olis apua. Vaikka tuntuu, että joskus kun päivittää uuteen versioon, niin siitä ne ongelmat just alkaakin.

Poissa Crusader

• Täysjäsen
    • Profiili
« Vastaus #3 : 10.03.16 - klo:22:43 »
Uusin versio on installoitu.

Poissa lauron

• Paras A-Ryhmä
  • Tulokas
    • Profiili
« Vastaus #4 : 16.03.16 - klo:18:41 »
Itse olen kyllästynyt ja vaihtanut kokonaan Telegrammin Android-versioon. Telegramm toimii myös tietsikalla selaimen kautta, mikä on minulle suuri etu.

JollaSuomi Foorumi

« Vastaus #4 : 16.03.16 - klo:18:41 »