Hei Vieras. Muista myös tilata maksullinen palvelumme

Kirjoittaja Aihe: Jolla löysi rahoituksen  (Luettu 7443 kertaa)

Poissa pk

• Paras A-Ryhmä
  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Jolla löysi rahoituksen
« Vastaus #15 : 26.02.16 - klo:18:26 »
tämäpä mielenkiitoista.  Mulla näytti olevan > 9300. Onkohan mitään toivoa saada tablettia?
Tai toisaalta Turing Phone olisi myös kiinnostava, jos vaikka saisi rahat takaisin tabletista.

Poissa JVO

• Seniori
    • Profiili
« Vastaus #16 : 26.02.16 - klo:19:41 »
tämäpä mielenkiitoista.  Mulla näytti olevan > 9300. Onkohan mitään toivoa saada tablettia?
Tai toisaalta Turing Phone olisi myös kiinnostava, jos vaikka saisi rahat takaisin tabletista.
Tuskinpa saat pakettia.  ???
Itse olen >2900 ei varmaan toivoa.
Rahoja ruvettava odottelemaan, Jollashop:ista tilanneet varmaan saavat parhaillaan rahojaan, ja indiegogo tukijat mahdollisesti myöhemmin.
 :'(
Resetointi ei oo käyttötoimenpide ja terminaaliin ei oo pakko mennä jos ei taho.

JollaSuomi Foorumi

« Vastaus #16 : 26.02.16 - klo:19:41 »

Poissa Crusader

• Täysjäsen
    • Profiili
« Vastaus #17 : 26.02.16 - klo:21:04 »
Tuskinpa saat pakettia.  ???
Itse olen >2900 ei varmaan toivoa.
Rahoja ruvettava odottelemaan, Jollashop:ista tilanneet varmaan saavat parhaillaan rahojaan, ja indiegogo tukijat mahdollisesti myöhemmin.
 :'(
Turing phone taitaa maksaa 3-4x enemmän kuin Jollan tabletti, jota ei tule mullekaan vaikka olen <1000.

Poissa 4rttu

• Mechanic
  • Paras A-Ryhmä
  • Jäsen
  • totanoi...
    • Profiili
    • my realm...
« Vastaus #18 : 26.02.16 - klo:21:53 »
Veikkaan että fairphone2 on ennen turing phonee mikä julkastaa sailfishin kanssa. Speksien valossa sekii menis vs. tää nykyne rauta jollassa. Menee vähä offtopiciks mut menköö...

Poissa VJL

• Täysjäsen
    • Profiili
« Vastaus #19 : 27.02.16 - klo:10:56 »
http://mobiili.fi/2016/01/28/jollan-tablettisaaga-paattyi-tayteen-fiaskoon-osan-rahoista-saa-takaisin-ehka-vuoden-paasta/

661 tilaajaa saa tabletin, lopuille rahat takaisin jos niitä on.  Seuraava eli 662 olisi ollut minun  :(

Poissa HeikkiS

• Jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #20 : 28.02.16 - klo:19:35 »
Tuon listan mukaan olen sijalla 248. Mutta eipä ole minkäänlaisia viestejä tullut mistään suunnasta. Ootellaan  ::)

Poissa HeikkiS

• Jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #21 : 02.03.16 - klo:13:59 »
Tuon listan mukaan olen sijalla 248. Mutta eipä ole minkäänlaisia viestejä tullut mistään suunnasta. Ootellaan  ::)

Noh, nyt Jollalta tuli sähköpostia minullekin, miten jatko minun kohdallani menee.. Ei ihan niin, kuin olisin odottanut tuon listan sijoituksen perusteella, mikäli englannin taitoni ei ole aivan perseestä

"You will receive another email soon with instructions on what you need to do to receive your refund."

PERC!

Poissa Hemuli59

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #22 : 10.03.16 - klo:16:30 »
Hei. Voisiko joku laittaa ohjeet suomen kielellä, että mitä pitää tehdä,, että saa tabletista rahat takaisin!! Jotain PayPaliin?? Englannin kielen ymmärrys ei riitä ohjeiden ymmärtämiseen.

Poissa korvo

• Jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #23 : 10.03.16 - klo:17:54 »
Hei. Voisiko joku laittaa ohjeet suomen kielellä, että mitä pitää tehdä,, että saa tabletista rahat takaisin!! Jotain PayPaliin?? Englannin kielen ymmärrys ei riitä ohjeiden ymmärtämiseen.
Jos saamassasi viestissä oli maininta: You will receive another email soon with instructions on what you need to do to receive your refund. Google kääntäjä suomentaa sen näin:
Saat toisen sähköpostin pian ohjeet siitä, mitä sinun tarvitsee tehdä saada hyvityksen. Vai oletko jo saanut uuden viestin missä annetaan toimintaohjeet?

Poissa peltool

• Jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #24 : 16.03.16 - klo:15:55 »
Äsken tuli sähköpostia rahojen palautukseen liittyen. Näköjään vielä on toivoa :)

Poissa Kimple45

• Täysjäsen
    • Profiili
« Vastaus #25 : 16.03.16 - klo:18:15 »
Niin näkyi tulleen. Anomus lähetetty, puolet rahoista ensin ja joskus myöhemmin loput.
Toivottavasti.
Oli kyllä vaihtoehto Jollan tukemiseen. Sormi vain ei osunut siihen täppiin.😱
« Viimeksi muokattu: 16.03.16 - klo:18:17 kirjoittanut Kimple45 »

Poissa HeikkiS

• Jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #26 : 17.03.16 - klo:19:44 »
Mulle tuli kanssa sähköposti rahojen palautuksesta, mutta kun tein ohjeiden mukaan olikin yht'äkkiä tilanne kuvan mukainen

Odottaa lähetystä...

Taidan siis kuitenkin tulla saamaan tabletin?

Poissa Jyrä

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #27 : 22.03.16 - klo:08:44 »
Eipä osunut tuohon Jollaa tukevaan täppään omakaan sormi. Tämä "tabletti-seikkailu"oli erittäin ikävä episodi :'(  Vaan ongelma on edelleen olemassa, kuka nyt valmistaisi meille tarvitsijoille Sailfish tabletin? SITÄ TARVITAAN!

Poissa Kimple45

• Täysjäsen
    • Profiili
« Vastaus #28 : 22.03.16 - klo:08:53 »
Jospa näkys jotakin valoa tunnelin päässä, kun Jolla hakee uutta työvoimaa sivuillaan.
Tuskin kuitenkaan  tulee Jollan omaa tablettia.

Poissa nake

• Jäsen
  • **
    • Profiili
    • Blogi
« Vastaus #29 : 23.03.16 - klo:05:58 »
Niinpä, olin kyllä eka tuhannen joukossa tabletin tilaajana  ja jos olisin jättänyt silloin pienen empimisen, olisin minäkin varmaan nyt kuin ystävä yllä,  onnellinen tabletin omistaja. Mutta ei hätää, olen onnellinen Jolla-puhelinen omistaja. Tämä SFOS on todella hieno käyttis ja rauta toiminut reippaat kaksi vuotta moitteetta. Akkukin puskee yhä. Hienosti laite näytti vast'ikään videotkin Atlantin saarella. Kiitollisena käyttäjänä ilmoitinkin juuri, että  maksamani tabletin tilausmaksu voi jäädä tukemaan SFOS:n kehitystyötä. Olkoon se panokseni Jollan tulevaisuudelle.
Ubuntua 2004 lähtien eri versioissa

JollaSuomi Foorumi

« Vastaus #29 : 23.03.16 - klo:05:58 »