Hei Vieras. Muista myös tilata maksullinen palvelumme

Kirjoittaja Aihe: Tabletin toimitustilanne  (Luettu 11523 kertaa)

Poissa 2cv

• Täysjäsen
    • Profiili
Vs: Tabletin toimitustilanne
« Vastaus #60 : 02.01.16 - klo:23:13 »
Perhana, en oo Jolla-tabua tilannut kun yks androidi on hyllyssä pölyttymässä jo ennestään, MUTTA nyt oonkin yllättänyt ihteni pohtimasta, tilaisinko sittenkin  taobao:sta siellä edelleen myynnissä olevan tabletin......  ::)  http://www.engtaobao.com/item/525246736574.html

Poissa peltool

• Jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #61 : 03.01.16 - klo:02:04 »
Lainaus käyttäjältä: blog.jolla.com
We don’t have all pieces of the puzzle figured out just yet, but a few things are now certain: we are happy to say that we will be shipping an additional small batch of the Jolla Tablet to early backers during early 2016, targeting to send invitations during January. The bad news here is that we are not able to complete the production to fulfill all contributions. In other words, all of our backers will not get a Jolla Tablet. However, you can be sure you will not end up empty handed. We might even have some positive surprises in stock for you.

Mitähän lie ovat valmiita tarjoamaan niille, jotka ei ikinä tule tablettia saamaan?

Hieman tämä tiedottomuus häiritsee tässä Jollan tiedottamisessa. Kerrotaan jotain, mutta kuitenkaan ei kerrota mitään.

Jotenkin raivostuttavaa toimintaa Jollan osalta. Tällainen viestittely lisää epäluuloja yritystä kohtaan. Toiveet on korkealla että tabletin joskus sasi mutta epäluulo kalvaa pahoin kun lukee Lassilan päivityksiä...

JollaSuomi Foorumi

« Vastaus #61 : 03.01.16 - klo:02:04 »

Poissa Olli

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #62 : 03.01.16 - klo:11:57 »
Perhana, en oo Jolla-tabua tilannut kun yks androidi on hyllyssä pölyttymässä jo ennestään, MUTTA nyt oonkin yllättänyt ihteni pohtimasta, tilaisinko sittenkin  taobao:sta siellä edelleen myynnissä olevan tabletin......  ::)  http://www.engtaobao.com/item/525246736574.html

Sinuna miettisin kyllä kahdesti ennen kuin tilaisin tabletin, olen omaani odotellut tässä jo aika kauan kun eka aallossa sen tilasin, eikä vieläkään ole takeita siitä että se joskus tulee. Minun uskoni Jollaan on jo pahasti murentunut, maksaessani tabletin ennekkotilauksen uskoin rahojeni menevän nimen omaan tablettiin, no toisin kävi ja Jolla petti odotukseni. Itse Sailfish käyttishän on kerrassaan hyvä, mutta luuri on varsin heikkolaatuinen verratuna nyt vaikkapa iPhoneen jollaiseen Jollani vaihdoin kun sen käyttötunnit tuli täyteen.

Poissa Olli

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #63 : 04.01.16 - klo:17:02 »
Jolla myöntää: kaikki tabletista maksaneet eivät saa laitetta, suomalaisyhtiö on myöntänyt julkisesti, ettei se pysty toimittamaan kaikille ennakko-ostajille luvattua tablettia

http://www.iltalehti.fi/digi/2016010420907958_du.shtml

Poissa JarskiN

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #64 : 07.01.16 - klo:09:08 »
Se, etten ehkä koskaan saa joukkorahoituksessa kaupattua tablettia ei sinällään minua kovin paljon harmita. Joukkorahoituksessa on se riski aina olemassa, ettei tavaraa koskaan tulekaan myyntiin. Mielelläni kannatan suomalaista startup-yritystä. Se nyppii, sillä vaikutaa siltä, että tabletit on jo tehtynä jossain Kiinan varastossa, mutta pysyvät siellä koska niitä ei ole maksettu valmistajalle. Tiedä kuinka kauan ovat siellä olleet. Julkisesti on selitetty teknisiä murheita ja viivästyksiä komponenttien tillaamisessa jne. Oikeasti on ollut vaan kyse siitä, ettei Jolla ole niitä halunnut/pystynyt maksamaan, vaan käyttänyt rahat muuhun.

Poissa Crusader

• Täysjäsen
    • Profiili
« Vastaus #65 : 07.01.16 - klo:11:50 »
Pahasti siltä haiskahtaa...
Tabletit on olemassa, mutta me ei niitä tulla saamaan, vaan joku joka maksaa niistä.

Poissa benefon

• Täysjäsen
    • Profiili
« Vastaus #66 : 07.01.16 - klo:16:39 »

tilasitko?

Poissa kantero

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #67 : 13.02.16 - klo:15:46 »
Minä tilasin, olin vain hieman liian hätäinen, sillä silloin oli kiinankaupassa myynnissä vain adroidi. Ihan oli Jollan originaalin kaltaisessa paketisssa ja ihan toimiva vehejes, vaikkakin ilman sailfishiä, tuli n. kolmessa viikossa. Ja moittii google playn kauppaa kun on rootattu värkki.
Jollan puhelimen hankin ensimmäisten joukossa, tykästyin ja minulle on riittänyt sen perusjutut ja sovelluksia on ollut ihan tarpeeksi minun tarpeisiin. Ainoat ongelmat oli takuuaikana äänten mykistyminen ja keltainen ns. palanut kohta näytössä äänenvoimakkuusnappien veiressä, äänet korjattiin takuuseen ja uusi näyttö tuli myös. Tosin taas vuoden kuluttua tuosta näytössä on samanlainen kosmeettinen haitta uudelleen.
Lieneekö tuohon androidijollaan mitenkään olla mahdollinen istuttaa sailfish uudelleen kun kerran se ilmeisesti on jo siinä ollut?

JollaSuomi Foorumi

« Vastaus #67 : 13.02.16 - klo:15:46 »