Hei Vieras. Muista myös tilata maksullinen palvelumme

Kirjoittaja Aihe: Tabletin toimitustilanne  (Luettu 11524 kertaa)

Poissa JVO

• Seniori
    • Profiili
Tabletin toimitustilanne
« : 25.09.15 - klo:09:06 »
Seuraillaanpa täälä hiukan tabletin toimitustilannetta.
( Asiallisesti ja faktoihin perustuen. )

Itse en ensimmäiseen erään kerinnyt  :(

Vahvistuksen sain: 19.11.2014 18:13

Contribution Amount: $204
Payment Method: PayPal
Perk: Jolla Tablet for Early Sailors

Ja tätä kirjoittaessa en ole vielä saanut postia toimituksen vahvistusta varten.

Odottelen kärsivällisesti sillä en kuulunut ensimmäiseen erään.  :-\

edit: Otsikko korjattu
« Viimeksi muokattu: 25.09.15 - klo:09:18 kirjoittanut JVO »
Resetointi ei oo käyttötoimenpide ja terminaaliin ei oo pakko mennä jos ei taho.

Poissa hovierik

• Paras A-Ryhmä
  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Tabletin toimitustilanne
« Vastaus #1 : 25.09.15 - klo:09:35 »
Minä kyllä kuulun ensimmäiseen erään, mutta odotan saavani tabletin ehkä marraskuussa. Pessimisti ei pety.

JollaSuomi Foorumi

« Vastaus #1 : 25.09.15 - klo:09:35 »

Poissa JVO

• Seniori
    • Profiili
« Vastaus #2 : 25.09.15 - klo:09:55 »
Minä kyllä kuulun ensimmäiseen erään, mutta odotan saavani tabletin ehkä marraskuussa. Pessimisti ei pety.
Saitko jo sähköpostia vahvistaaksesi toimituksen?
Resetointi ei oo käyttötoimenpide ja terminaaliin ei oo pakko mennä jos ei taho.

Poissa pentium

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #3 : 25.09.15 - klo:11:46 »
Oma lahjoitusralli alkoi 8.12.2014 ja mitään viestejä laitteen toimituksesta en ole saanut.

Poissa peltool

• Jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #4 : 25.09.15 - klo:12:15 »
En muista mihin erään itse kuulun.  Ostin Jolla Tablet for Early Sailorsin ja hintana $199 + $20 postikuluja. Vahvistusviesti sähköpostilla tuli minulle näköjään 19.11.2014 kello 12:42.

Minullekaan ei ole vielä tullut postia toimituksesta jne. Jossain sanottiin että niitä on lähetetty vasta todella  pienelle osalle tilaajista.
« Viimeksi muokattu: 10.11.15 - klo:11:24 kirjoittanut peltool »

Poissa Kimple45

• Täysjäsen
    • Profiili
« Vastaus #5 : 25.09.15 - klo:13:08 »
Tilattu 19.11-14
Ei ole kuulunut mitään.

Poissa Crusader

• Täysjäsen
    • Profiili
« Vastaus #6 : 28.09.15 - klo:21:05 »
Sama täällä 19.11.14 maksettu, sen piti tulla alunperin toukokuussa (estimated delivery date May 2015) . Sitten kesä-, heinä-, syyskuussa. Mutta ei tule nyt syyskuussakaan. Jollablogissa pyydetään vielä ihan vähän, siis ihan pikkuisen vielä, tosi tosi tosi tosi vähän kärsivällisyyttä.
Ymmärrän kyllä ongelmat ja mutkat, mitä on ollut matkassa, mutta tuo Jollan tiedottaminen on jo siitä lähtien, kun ostin puhelimen (joulukuu 2013) syvältä.
Jollaan sinänsä olen ollut tyytyväinen, mutta jo markkinoinnin kannalta olisi hyvä välillä pitää lupaukset ajankohtia koskien. Menestykseen ai vaan aina riitä se, että tuote on hyvä.

Poissa VJL

• Täysjäsen
    • Profiili
« Vastaus #7 : 29.09.15 - klo:07:26 »
19.11.14 ryhmään kuulun minäkin eikä yhteydenottoa ole kuulunut. Tiedostus on tosiaan heikkoa. Jollan luuri on aikaa sitten jäänyt kakkoseksi, käyttis on kyllä hyvä mutta rauta surkea. Toivottavasti saavat softan johonkin parempaan rautaan myytyä...

Poissa hovierik

• Paras A-Ryhmä
  • Jäsen
    • Profiili
« Vastaus #8 : 29.09.15 - klo:08:29 »
Viitaten edelliseen: rauta surkea ..

Kyllä minusta Jollassa edelleen edelleen on hinta/laatu kohdallaan. En minä ole valmis maksamaan liki 1.000 euroa saadakseni huonomman käyttiksen, johon en itse pääse edes vaikuttamaan.

Mitä taas tabletin toimitukseen tulee, niin minulle kyllä sopii marraskuun loppupuoli. Tulen takaisin Suomeen marraskuun viimeisellä viikolla.

Poissa JarskiN

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #9 : 29.09.15 - klo:21:33 »
En muista mihin erään itse kuulun.  Ostin Jolla Tablet for Early Sailorsin ja hintana $209 + $20 postikuluja. Vahvistusviesti sähköpostilla tuli minulle näköjään 19.11.2014 kello 12:42.

Minullekaan ei ole vielä tullut postia toimituksesta jne. Jossain sanottiin että niitä on lähetetty vasta todella  pienelle osalle tilaajista.
Sama, paitsi vahvistusviesti tuli 19.11.2014 klo 12:43
Jolla Tablet for Early Sailors $199,00
Shipping $20,00
Myöhemmin lisäsin tilaukseen:
64GB upgrade for early birds $25,00
mapbagrag® Jolla Tablet Case $42,00

Joukkorahoituskohteissa on aina riski. Viivästys ei tullut yllätyksenä. Aika todennäköistä kuitenkin, että tabletti kuitenkin tulee.

Tosin ei ole kovin hyviä merkkejä ne, että yhtiötä on jaettu osiin, Marc Dillon on häippässyt, samoin kuin markkinointitiimi. Nyt tarvittaisiin jokin loikka, jolla homma nytkähtäisi reippaasti eteenpäin. Pelkään, että Jolla hiipuu pois. Toivon, että jotain merkittävää kuitenkin tapahtuisi, ettei niin kävisi.

Poissa JVO

• Seniori
    • Profiili
« Vastaus #10 : 30.09.15 - klo:17:15 »
Malttia malttia.  ;)
Kyllä ne tabletit sieltä tulee, myytiinhän niitä jo Jollan omillakin sivuilla elokuun lopusta alkaen, tosin en tiedä tuon erän kappalemäärää.

20.8.2015  " Hyviä Jolla-uutisia! Aloitimme juuri Jolla Tablet -laitteen ennakkomyynnin online-kaupassamme. Jolla Tabletissa on kaksi muistivaihtoehtoa: 32GB ja 64GB. Ennakkotilaushinnat ovat 32GB: 267€ (sis. ALV) ja 64GB: 299€ (sis. ALV).

Kyseessä on rajoitettu erä, joten mikäli haluat varmistaa itsellesi markkinoiden parhaan tablet-kokemuksen, kannattaa toimia nopeasti.  "

Poissa viitas

• Paras A-Ryhmä
  • Jäsen
    • Profiili
« Vastaus #11 : 01.10.15 - klo:13:39 »
En muista mihin erään itse kuulun.  Ostin Jolla Tablet for Early Sailorsin ja hintana $209 + $20 postikuluja. Vahvistusviesti sähköpostilla tuli minulle näköjään 19.11.2014 kello 12:42.

Sama, paitsi vahvistusviesti tuli 19.11.2014 klo 12:43
Jolla Tablet for Early Sailors $199,00
Shipping $20,00
Myöhemmin lisäsin tilaukseen:
64GB upgrade for early birds $25,00
mapbagrag® Jolla Tablet Case $42,00

Joukkorahoituskohteissa on aina riski. Viivästys ei tullut yllätyksenä. Aika todennäköistä kuitenkin, että tabletti kuitenkin tulee.

Tosin ei ole kovin hyviä merkkejä ne, että yhtiötä on jaettu osiin, Marc Dillon on häippässyt, samoin kuin markkinointitiimi. Nyt tarvittaisiin jokin loikka, jolla homma nytkähtäisi reippaasti eteenpäin. Pelkään, että Jolla hiipuu pois. Toivon, että jotain merkittävää kuitenkin tapahtuisi, ettei niin kävisi.

Olin itse ihan ensimmäisten tilaajien joukossa mutta viestiä ei ole vielä ainakaan tullut.  Taisin tilailla vielä nuo samat kilkkeet kuin sinäkin aina kun niitä tuli tarjolle.
Riskihommaahan rahoitus aina on, joukkorahoitus siinä missä muukin.  Uskon nyt kuitenkin vielä että läpyskä tulee kuin tuleekin aikanaan.

Poissa HeikkiS

• Jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #12 : 01.10.15 - klo:17:15 »
19.11.2014 11:43 näyttäis olevan leimat sähköpostissa, joka kertoo minun rahojen menneen perille..

Muistaakseni olin ensimmäisen 200 joukossa tuolla ajoituksella. Vielä ei ole tullut vahvistuksia toimituksesta, tai muutakaan.

Poissa pappa66

• Tulokas
  • *
    • Profiili

Poissa benefon

• Täysjäsen
    • Profiili
« Vastaus #14 : 10.10.15 - klo:20:46 »
en ole tilannut - odotan kivijalkamyyntiä, Antin kirje oli hyvä

JollaSuomi Foorumi