Hei Vieras. Muista myös tilata maksullinen palvelumme

Kirjoittaja Aihe: Jolla ei käynnisty  (Luettu 16127 kertaa)

Poissa teve

• Tulokas
  • *
    • Profiili
Jolla ei käynnisty
« : 23.12.13 - klo:08:53 »
Nyt olisin apua vailla - Katselin Jollan omalla selaimella Joulun masentavia sääennustuksia, kun laite päätti bootata itsensä. Tämän jälkeen Jollani ei suostu käynnistymään - yrittää käynnistyä, Jolla logo näkyvissä - sammuu kesken prosessin ja yrittää taas käynnistyä. Tämä jatkuu taukoamatta.
Löysin resetoinnin kokeilemalla: (virta + volume alas 10s). Näin saan laitteen sammumaan, mutta uudelleen käynnistettäessä sama show alkaa uudestaan. Resetoitu myös akun irroituksella - samat oireet...

Osaako kukaan jeesata, vai joudunko elämään wanhalla androidilla joulunpyhät...

Hyvää joulua kaikesta huolimatta :)

Poissa samppa98

• Tulokas
  • *
    • Profiili
Vs: Jolla ei käynnisty
« Vastaus #1 : 27.12.13 - klo:15:33 »
Itsellä samanlainen ongelma.

Jollan Harri Hakulinen on itse sanonut että puhelin täytyy fläshätä uudestaan tuossa tilanteessa, mutta itse en tuohon leikkiin lähde.

Oletko lähettänyt Jollan Care-palveluun mitään? Itselleni ei ole vielä vastattu sieltä. Ilmeisesti täynnä kyselyitä toimituksista

Kellään mitään ideaa?

JollaSuomi Foorumi

« Vastaus #1 : 27.12.13 - klo:15:33 »

Poissa teve

• Tulokas
  • *
    • Profiili
Re: Jolla ei käynnisty
« Vastaus #2 : 27.12.13 - klo:18:08 »
Vein laitteen tänään huoltoon Optima shoppiin Pitäjänmäkeen. Lupailivat ensi viikoksi valmista. Oletettavasti tulee uusi laite tilalle ja mikäli saan vielä omani takaisin, tulee joka tapauksessa kaikki päivitykset, sovellukset ja data katoamaan.
Toivottavasti saan edes sen punaisen toisen puolen takaisin...

t e v e

P.S. Se resetointi on aikaisemmadta viestistäni poiketen virta ja volume+ n. 10 s.
« Viimeksi muokattu: 27.12.13 - klo:18:10 kirjoittanut teve »

Poissa MSe

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #3 : 16.01.14 - klo:20:16 »
Mitenkä sinulle kävi. Saitko jo uuden puhelimen. Minulla tismalleen sama vika, mutta en ole vielä vienyt huoltoon. Ajattelin että ominavuin onnistuu resetointi tms. Vaan ei pelitä.

Poissa teve

• Tulokas
  • *
    • Profiili
Re: Vs: Jolla ei käynnisty
« Vastaus #4 : 16.01.14 - klo:20:20 »
Mitenkä sinulle kävi. Saitko jo uuden puhelimen. Minulla tismalleen sama vika, mutta en ole vielä vienyt huoltoon. Ajattelin että ominavuin onnistuu resetointi tms. Vaan ei pelitä.
Jep,
Uusi puhelin tuli tilalle, hoitui nopeasti, reilussa viikossa. En tosin vielä ole ehtinyt hakemaan sitä hullosta.

t e v e

Poissa Poffnut

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #5 : 17.01.14 - klo:22:45 »
Sama juttu minulla ja Jolla nyt Optima caressa huollossa, katsotaan miten käy. Mulla jäi lopulta tähän käynnistymislooppiin kun oli tarpeeks monta kertaa katunut 3G-datayhteyden muodostamisen yhteydessä. Ja hukkaili myös yhteyttä SIM-korttiin. Toivotaan, että oli rautavikainen maanantaikappale, muuten on kyllä asiat huonosti...

Oliko teillä muilla noita sammuiluongelmia ennen käynnistymislooppiin jäämistä?
(tässä ketjussa tuosta lisää http://foorumi.jollasuomi.fi/index.php/topic,240.0.html)

Poissa nahkis

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #6 : 23.01.14 - klo:03:08 »
Itsellä jäin puhelin käynnistys looppiin. Optima shop pyysi takuutodistuksen puhelimesta. Saitteko ennakkotilaajana takuutodistuksen vai lähetänkö jonkun maksutositteen? Itse en ainakaan muista saaneeni moista paperia.

Poissa JVO

• Seniori
    • Profiili
« Vastaus #7 : 23.01.14 - klo:06:41 »
Minä en ainakaan saanut mitään erillistä takuutodistusta, ainoastaan sähköpostilla tuli tilaus ja toimitus numerot (eri numerot) ja maksu tiedot.
Puhelimen toimituksen yhteydessä tuli lähetyslista joka oli ensimmäinen info jossa oli laitteen sarjanumero.
« Viimeksi muokattu: 23.01.14 - klo:06:46 kirjoittanut JVO »
Resetointi ei oo käyttötoimenpide ja terminaaliin ei oo pakko mennä jos ei taho.

Poissa nahkis

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #8 : 24.01.14 - klo:02:18 »
Nyt on puhelin lähetetty huoltoon, odotellaan mitä saavat aikaiseksi.
Ennen käynnistymis looppiin jäämistä oli about pari viikkoa sammumis ongelmia ja sim kortin hukkaamista.
Mahtaakohan vika olla raudassa vai softassa...

Poissa AVJ

• Yleisvalvoja
  • Seniori
    • Profiili
« Vastaus #9 : 24.01.14 - klo:10:49 »
Minä en ainakaan saanut mitään erillistä takuutodistusta, ainoastaan sähköpostilla tuli tilaus ja toimitus numerot (eri numerot) ja maksu tiedot.
Puhelimen toimituksen yhteydessä tuli lähetyslista joka oli ensimmäinen info jossa oli laitteen sarjanumero.

Eikös siellä boksissa ollu joku takuulappu, tosin en nyt tiedä onko se varsinainen todistus, mut siinä oli ainakin ohjeet miten Jollan saa huoltoon eli jonkusortin kuitti pitää kaivella, ainakin Jolla-tilillä pitäis näkyy vielä ostokset ja sitte tietysti pankkitililtä pitäis voida hakea vanhoja maksutapahtumia.Luulen että kun kirjautuu Jolla-kauppaan ja tulostaa tilauksen tiedot niin sekin riittää.
Sailors keep on sailin' while others keep on failin'...

Poissa sirkia

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #10 : 06.02.14 - klo:22:20 »
Mulle kävi nyt sama tilanne. Otin puhelimella kuvan, jonka ottamisen jälkeen puhelin jumitui. Oli pakko bootata puhelin, jonka jälkeen jäi ikuiseen startti looppiin.

jokelap

• Vieras

Poissa sirkia

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #12 : 06.02.14 - klo:22:53 »

Poissa sirkia

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #13 : 07.02.14 - klo:16:25 »
Recovery toolin vaihtoehdolla 

5) Try btrfs recovery if your device is in bootloop 

Lähti Jolla käyntiin enkä edes menettänyt mitään dataa. Kiitokset vinkistä.

Poissa kjeijo

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #14 : 07.03.14 - klo:21:43 »
Mulla on tällä hetkellä sama ongelma..

Mutta mitä tehdään jos on Mac käyttäjä PC:tä ei löydä ihan läheltä..

Mihin huoltoon toi kuuluu PK-seudulla?!

JollaSuomi Foorumi

« Vastaus #14 : 07.03.14 - klo:21:43 »