Hei Vieras. Muista myös tilata maksullinen palvelumme

Kirjoittaja Aihe: Nyt on Fonecta  (Luettu 20988 kertaa)

Poissa Kiiski

• Tulokas
  • *
    • Profiili
Nyt on Fonecta
« : 06.01.15 - klo:12:44 »
Kunnia ei ole minun mutta postaan silti.  :-*
Huomaan että moni on tätä pyytänyt.
https://openrepos.net/content/omnight/phonehook

Fonectasta tai tuetuista maista ei ole kirjoitettu mitään mutta tarkistin itse ja ohjelmasta löytyy Suomi ja sen alta Fonecta. Ohjelma suostui asentamaan Fonectan palvelun vasta uudelleenkäynnistyksen jälkeen. Numerohakua voi itse testata ja se toimi.

Ohjelman tarkoitus on selvittää tuntematon soittaja reali-ajassa sillä hetkellä kun puhelin soi. Tätä en ole kokeillut sillä kukaan anonyymi ei ole vielä soittanut, mutta lupaavalta kuulostaa käytännössä.
S60v1 2003 > S60v2 2005 > S60v3 2007 > Maemo 5 2010 > Sailfish OS 2013

Poissa Gouneesz

• Tulokas
  • *
    • Profiili
Vs: Nyt on Fonecta
« Vastaus #1 : 06.01.15 - klo:17:12 »
Hienoa. Asensin tuon kans ja numerolla kun haki ainaki löyty vastaus...
Jospa toimii myös puheluissakin. 8)

JollaSuomi Foorumi

« Vastaus #1 : 06.01.15 - klo:17:12 »

Poissa Memnoch

• Jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #2 : 06.01.15 - klo:17:33 »
Joo, kovasti on kaipailtu N900:n jenirokin kaltaista appia Sailfishille. Ja ainakin haku toimii, toivottavasti myös puhelun saapuessa.

Poissa JarskiN

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #3 : 09.01.15 - klo:21:51 »
Hienoa. Asensin tuon kans ja numerolla kun haki ainaki löyty vastaus...
Jospa toimii myös puheluissakin. 8)
Toimi! Tätä ohjelmaa olinkin kaivannut.

Poissa Haimakainen

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #4 : 12.01.15 - klo:19:07 »
Mikähän on ku ei mulla toimi? Tunnukset on kyllä kunnos..

Poissa Aki

• Jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #5 : 13.01.15 - klo:13:03 »
Toimii, mutta vähän liiankin hyvin. Näyttää siis aivan kaikkien tiedot, jotka soittavat, myös siis niiden jotka on jo tallennettuna puhelimeen. Saisi tosiaankin näyttää vain ne vieraasta numerosta tulevat puhelut. Asetusten "show only for unknown contacts" on valittuna.

Poissa nau

• Täysjäsen
    • Profiili
« Vastaus #6 : 13.01.15 - klo:18:47 »
Haimakainen: Ei se vaan toimi mullakaan, vaikka kaikkea on kokeiltu, tunnukset ja kirjautumiset ok. Läppärillä Fonecta löytää tiedot, mutta kun samaa numeroa testaa puhelimessa niin No results. Itseltäni ovat jo ideat loppuneet, pitää kai vain odotella, että sovellus saa uuden päivityksen, ja toivoa että siitä on apua.

Poissa Bartti

• Täysjäsen
    • Profiili
« Vastaus #7 : 14.01.15 - klo:21:41 »
Haimakainen: Ei se vaan toimi mullakaan, vaikka kaikkea on kokeiltu, tunnukset ja kirjautumiset ok. Läppärillä Fonecta löytää tiedot, mutta kun samaa numeroa testaa puhelimessa niin No results. Itseltäni ovat jo ideat loppuneet, pitää kai vain odotella, että sovellus saa uuden päivityksen, ja toivoa että siitä on apua.
Itsellä sama homma. Kokeilin sitten Jollan selaimella kirjautua Fonectan sivuille. Alkoi herjaamaan, että en ole kuitannut aktivointiviesti ja lähetti sen uusiksi. Kuittaus siihen ja alkoi appsi toimimaan!

Poissa j4neski

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #8 : 15.01.15 - klo:13:48 »
Fonecta Calleria en ikinä saanut toimimaan, mutta nyt toimii Phonebookin kanssa. Kiitos Kiiskille vinkistä!

Poissa nau

• Täysjäsen
    • Profiili
« Vastaus #9 : 15.01.15 - klo:16:32 »
Vau, kiitos vinkistä, Bartti! Kirjautuminen selaimella Fonectan sivulle sai appsinkin toimimaan.

Poissa Junnu

• Jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #10 : 19.01.15 - klo:23:24 »
Mulla ei toiminut sitten millään aluksi, kunnes koitin kirjautumista sähköpostiosoitteella oman numeron sijaan niin alkoi toimimaan.

Poissa Kimple45

• Täysjäsen
    • Profiili
« Vastaus #11 : 20.01.15 - klo:16:43 »
Mulla ei toiminut sitten millään aluksi, kunnes koitin kirjautumista sähköpostiosoitteella oman numeron sijaan niin alkoi toimimaan.
Fonecta on muutanut tästä päivästä lähtien kirjautumisen, numero ei enää kelpaa. vain omalla sp-osoitteella.

Poissa akikk88

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #12 : 20.01.15 - klo:18:00 »
vaikuttaakohan toi milläänlailla toimintaan, ku mulla on kaks numeroa ja molemmissa on sama sähköposti kirjautumis osoitteena. Lumia ja jolla on puhelimina, ja jollassa lakkasi fonecta toimimista ja lumiassa toimii täyttä häkää. Jollassakin sain toimiaan aikaisemmin muttei toimi enää.

Poissa hovierik

• Paras A-Ryhmä
  • Jäsen
    • Profiili
« Vastaus #13 : 21.01.15 - klo:17:25 »
Kyllähän tuo Fonecta toimii mutta ei oikein. Se räpsähtää päälle soitti kuka hyvänsä eikä pelkästään tuntemattomista numeroista soitettaessa kuten olen asetuksissa määrittänyt.

Poissa VJL

• Täysjäsen
    • Profiili
« Vastaus #14 : 21.01.15 - klo:18:14 »
Kyllähän tuo Fonecta toimii mutta ei oikein. Se räpsähtää päälle soitti kuka hyvänsä eikä pelkästään tuntemattomista numeroista soitettaessa kuten olen asetuksissa määrittänyt.

Ja kaikki nuo numerot ovat osoitekirjassasi?

JollaSuomi Foorumi

« Vastaus #14 : 21.01.15 - klo:18:14 »